Welkom op de website van Vocals!
  • Welkom!
  • Vocalisten
  • Media
  • Auditie doen
  • Boekingen
  • Contact

Graag stellen we ons aan jou voor.

Carolien (sopraan): 'Zingen is voor mij de manier om God te eren en mijn emoties naar Hem te uiten. Ik ben dan ook dankbaar dat ik dit al jaren mag doen bij een uniek koor als Vocals'
Dik (tenor): 'Het zingen van gospel is voor mij de ultieme manier om het geloof te beleven en uit te dragen. En wat is het tof dat ik dat samen met deze geweldige en lieve mensen mag doen!'
Elsbeth (sopraan): 'Door het zingen van de liederen voel ik me dichter bij God. Ik vind het geweldig om samen met de andere koorleden Gods Naam groot te maken en uit te dragen, en anderen te raken met de muziek die we maken'
Hannelore (sopraan): 'Al jaren is zingen mijn grootste ontspanning maar na één concert van Vocals wist ik: ‘samen met deze mensen wil ik mijn passie voor zang, muziek en liefde voor het geloof delen'
Henriëtte (sopraan): 'Zingen is voor mij dé manier om mijn geloof te uiten en te delen. Ik voel me bevoorrecht om dat samen met deze mooie groep mensen te mogen doen'
Klarissa (sopraan): 'Zingen brengt mij dichter bij God. Wat is het heerlijk om samen met Vocals God groot te maken en Zijn liefde uit te dragen naar anderen!'
Marjan (alt): 'Zingen is twee keer bidden, wordt wel eens gezegd. Het is mijn passie en een geschenk om deel uit te mogen maken van zo'n mooie groep mensen. Geweldig om dit samen te doen uit liefde voor God. Hem zij de eer!'
Mirjam (alt): 'Woorden hebben kracht en muziek is de taal van het hart! Dit gecombineerd is voor mij een middel om mezelf boven mijn omstandigheden uit te tillen en mijn hart en gedachten op Jezus te richten'
Monique (alt): 'Door te zingen voel ik mij dicht bij God en kan Hij mij steeds raken en verwonderen. Door dit met een mooie groep mensen te mogen doen voel je je met elkaar verbonden en is het een voorrecht om Zijn verhaal te mogen vertellen'
Peter (tenor): 'Gods liefde is onvoorwaardelijk. "I am alive today, and it's all because of Him!". Meer dan tof is het dat wij elkaar in die passie voor God vinden'
Pleun (tenor): 'Het zingen van gospelliederen is een diepgaande en versterkende ervaring voor mijn geloof. Het biedt mij een manier om mijn toewijding aan God te uiten en de boodschap van mijn geloof te delen met anderen'
Prisca (sopraan): 'Vanuit het hart zingen voor onze God, is wat we doen bij Vocals!'
Simone (alt): 'Elke oefendag is weer een feest. Het is gaaf om met elkaar te studeren en tegelijkertijd mooie momenten van aanbidding te hebben om daarna ons publiek mee te nemen in die ontmoeting met God'
Yvonne (sopraan) 'Al jaren is zingen mijn grootste passie! Wat geeft het een vreugde, blijdschap en energie om samen met de Vocals God te aanbidden en Zijn naam groot maken'
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Welkom!
  • Vocalisten
  • Media
  • Auditie doen
  • Boekingen
  • Contact